Travel Companions

image

Nak mencari teman berjalan yang  ngam  macam mencari jarum dalam tepung. lepas ko letak air dan tapis. baru ko nampak jarum2 tu.

Mcm tula nak cari teman berjalan yg ngam. Dah jalan bersama. Baru tahu ngam atau tak. Aku assume satu trip dh cukup utk tahu ngam atau tak dgn teman berjalan.

Tp sebenarnya, situasi berubah mengikut destinasi dan n tempoh perjalanan. Lagi lama, lagi byk perangai sebenar yang akan keluar (yg baik mahupun yg sebaliknya)

Kalo lah tgh berjalan, dpt lak teman yg tak ngam. Yg byk songeh. Yg tak buat n semak itinerary, tp sampai kat destinasi byk plak omelnye. Urut dada je lah ye. Tahan sabar.

Kalo ikutkan sgt rasa hati. Nanti sakit hati sepanjang masa. Dah x enjoy. Asik bermasam muka saja. Buat ape pegi bercuti kan? Burn duit aje!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s